עמוד הבית Services איתור נזילות בקירות

איתור נזילות בקירות

לייעוץ מקצועי ללא עלות 072-3308146

בעוד שנזילות מים רבות נגרמות כתוצאה מצנרת לקויה, דליפות יכולות לנבוע גם ממי גשמים המתנקזים מטה בתוך הקירות. נזילות עלולות לגרום לטווח הארוך נזק למבנה הקיר, ועלולות לגרום גם לבעיות עובש קשות בקירות. ניתן לזהות נזילות בקירות על ידי סימנים מרכזיים לנזקי מים, כולל קילוף צבע או טפט או כתמי שינוי צבע. ריח רע בתוך הבית יכול גם להעיד על נזילת מים בקירות.

מה הכוונה באיתור נזילות בקירות

סימנים לנזילות מים

כשאנחנו מדברים על איתור רטיבות בקירות אנחנו מתכוונים לאיתור מקור הנזילה. מה שאומר שגם אם אתם מזהים כתם רטיבות בתקרה או בקיר, זה לא אומר בהכרח שמדובר במקור הנזילה. ישנן דרכים חדשות ומתקדמות לזהות את מקור הנזילה בקיר מבלי לשבור אותו.

אחת הדרכים המוכרות ביותר היא באמצעות איתור נזילות במצלמה טרמית. מדובר במצלמה אשר מזהה הפרשי טמפרטורה ומעידה על מקור הנזילה.

איתור נזילות בקירות עם תרמופלקס

חברת תרמופלקס הינה חברה המתמחה באיתור נזילות בקירות בפרט ובמבנים בכלל. החברה שהוקמה על ידי מומחה לאיתור נזילות, בעלת צוותים מומחים בתחום כמו גם כל הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. על מנת לזהות רטיבות בקירות החברה עושה שימוש במצלמה תרמית המאפשרת לזהות את מקור הנזילה במדויק ללא שבירת קירות, הוא הרס למבנה.

לקוחות החברה נהנים משירות לקוחות אדיב ומקצועי, ומתן מענה ופתרונות מרגע הפנייה ועד לסיום התהליך. החברה מבינה את משמעותן של נזילות מים במבנה וחשיבות הגילוי המוקדם, ולכן תפעל במהירות האפשרית על מנת להגיע עד אליכם ולפתור את הבעיה בהקדם האפשרי.

תיקון רטיבות בקיר מה המחיר?

על מנת לתקן רטיבות בקיר, יש לבצע בדיקת איתור נזילות בקירות תחילה כדי להפסיק את מקור הרטיבות. לאחר שמתקנים את מקור הנזילה, והיא פוסקת ניתן לעבור לתיקון הנזקים שהיא גרמה לקיר. היום, שלא כמו בעבר אין צורך בהרס מבנה או קיר על מנת לזהות את הנזילה, וניתן לתקן אותה מיד לאחר גילויה.

אמנם איתור באמצעות מצלמה טרמית יקר יותר מהשיטה הישנה, אך הוא חוסך לכם כסף רב כיוון שאין צורך בהריסת הקיר ולאחר מכן בנייתו מחדש. לשאלות נוספות ותיאום איתור נזילות בקירות ביתך חייגו אלינו עכשיו למספר הטלפון 054-5426020 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

למה אנחנו?
אייקון שעון
שירות 24/7
אייקון אדם רץ
שירות מהיום להיום
אייקון מנעול
כל סוגי מנעולים
שאלות נפוצות
כמה עולה השירות של איתור נזילות?

המחיר שלנו מתחשב בעומק הבעיה והצורך בטכנולוגיה ובשעות עבודה.

נזילה בחצר הדירה שונה מאיתור נזילה בבית.

ניתן לקבל מחיר בייעוץ ראשוני והיכרות ללא התחייבות.

האם איתור הנזילה נעשה באמצעות מצלמה טרמית?

כן הבדיקה נעשית ללא הרס הדירה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאיתור נזילות.

האם ניתן לתקן באמצעותכם את האיתור נזילה?

חברת תרמופלקס מתמקדת באיתור הנזילות ומאמינה שהמיקוד שלנו מאפשר לנו במינימום זמן ועלויות לאתר את הנזילות ולהעניק שירות ללא תחרות.

מאמרים בנושא
לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 072-330-5266


    ייעוץ בוואטסאפ